בניה-ירוקה-5
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

ביטוח בניין משותף – נגד הצפות

ביטוח בניין משותף הוא הדרך שלנו להגן על הבניין בו אנחנו גרים נגד אסונות שונים כמו שריפות או מקרה בו טיל פוגע בבניין שלנו בזמן מלחמה או עימות צבאי. אחד האסונות היותר גדולים שיכולים לקרות בזמן החורף הישראלי הוא הצפה של הבניין שלנו. ביטוח משותף לבניין שלנו יכול להגן עלינו במקרה של הצפות ולאפשר לנו לממן את שיפוץ הבניין שלנו אחרי שהייתה בו הצפה.

חשוב מאוד לא לשקוע באשליות ולדעת מראש כבר שאנחנו קונים דירה בבניין שאנחנו חייבים שכל הבניין שלנו יהיה בטוח ומובטח עם ביטוח ועד בית. ביטוח זה ישתלם לנו בטווח הארוך ויאפשר לנו ליהנות יותר מהמגורים בבניין שלנו. מגורים בבניין משותף יכולים להיות מורכבים ולא פשוטים ודווקא כאשר אנחנו מבטחים את כל הבניין אנחנו יכולים להיות מגובשים יותר עם שאר הדיירים בבניין.

ביטוח בניין משותף – נגד רעידות אדמה

ביטוח בניין משותף יכול לסייע לנו מאוד גם במקרה של רעידות אדמה. רעידות אדמה הם די שכיחות בארץ בדרגת עצימות נמוכה. הבעיה היא שהרבה מאוד בניינים בארץ הם ישנים מאוד והתשתיות שלהם לא טובות. רעידת אדמה יכולה לפגוע בתשתיות של הבניין שלנו ואז הביטוח המשותף של הבניין יכול לסייע לנו לתקן את הנזקים.

ביטוח בניין משותף – נגד נזקי בלאי של התיישנות החומר

ביטוח בניין משותף יכול לסייע לנו לתקן בלאי של התיישנות החומר שיש בבניין בו אנחנו גרים. רוב הבניינים בארץ הם בני מעל שלושים או ארבעים שנה והם ישנים מאוד. ההתיישנות של הבניינים גורמת לבעיות בצנרת ובתשתיות של הבניין. גם היסודות של הבניין יכולים להיות פחות חזקים ולהיפגע בגלל בלאי. ביטוח משותף לבניין יכול לסייע לנו להתמודד עם תקלות שיש בבניין שלנו כך שהתיקון שלהן לא יכביד יותר מדי על הכיס שלנו.

ביטוח בניין משותף – נגד נזק של טילים כתוצאה ממלחמה

ביטוח בניין משותף יכול לסייע לנו מאוד לתקן את הבניין בו אנחנו גרים במקרה שבו נגרם נזק לטילים כתוצאה ממלחמה לבניין שלנו. כאשר הבניין שלנו נפגע מטיל אנחנו צריכים להתמודד עם כך ואנחנו צריכים לתקן אותו. תיקון הבניין יכול להיות יקר מאוד אך כאשר יש לנו פוליסת ביטוח לנזקים שנגרמים לבניין אז יכול להיות לנו קל יותר לתקן אותו.

אף אחד לא יכול לצפות שהבניין שלו ייהרס בגלל סיבות שונות של אסונות טבע או מלחמה. דווקא בגלל שאנחנו לא יכולים לצפות אסונות שיכולים לקרות לבניין שלנו אז חשוב שיהיה לנו ביטוח לבניין שלנו ולכל השטחים המשותפים בו. מומלץ מאוד לעשות ביטוח משותף לבניין בעזרת וועד הבית של הבניין שלנו ולהחתים את כל דיירי הבניין עליו. כך פוליסת הביטוח תבטח את כולנו והמגורים בבניין שלנו יהיו בטוחים יותר.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp