בניה-ירוקה1
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

זיפות גגות: יתרונות וחסרונות שאתם צריכים להכיר

זפת זה אחד מחומרי האיטום הוותיקים ביותר בעולם, אפילו כבר בספר בראשית מסופר על תיבת נח שגם היא נאטמה על ידי זפת. כך שאתם מבינים כי לא מדובר על חומר גלם חדש, והוא הוכיח את עצמו כאחד מחומרי האיטום הכי טובים שיש. אז אם אתם רוצים לאטום את הגג, ככל הנראה האפשרות של זיפות גגות עלתה על הפרק.

אז אם אתם עומדים לזפת את הגג, שווה לכם לקרוא את המאמר הבא שיסביר לכם את היתרונות של השיטה וגם את החסרונות שלה. כך ברגע האמת אתם תוכלו לדעת בדיוק איזה שיטה תהיה הכי טובה עבורכם, כמובן שזיפות זוהי לא האפשרות היחידה – וברגע שתכירו את היתרונות והחסרונות שלה , תוכלו לבחור הכי נכון. 

היתרונות של זיפות גגות 

  • היתרון המשמעותי ביותר כמו שאמרנו הוא שמדובר על אחת מהשיטות הכי וותיקות בעולם. כך שאם אתם מחפשים שיטה שהוכיחה את עצמה, זוהי ללא ספק השיטה שבה אתם צריכים לבחור. בשונה משיטות אחרות שיש לגביהן לא מעט סימני שאלה, בשיטה הזאת סימני השאלה אינם קיימים בכלל. אם אתם תבחרו את השיטה הזאת, אתם לגמרי תוכלו להיות בטוחים כי הגשם לא הולך לחדור אל תוך הבית שלכם.
  • עוד יתרון שעשוי להיות מאוד חשוב בקבלת ההחלטות עבור לא מעט מכם הוא היתרון הכספי. זיפות גגות זוהי שיטת האיטום הזולה ביותר מבין כל שיטות האיטום האחרות. כך שאם אתם לא מחפשים שיטה יקרה, זוהי בהחלט צריכה להיות אחת מהשיטות שאתם מוכרחים לקחת בחשבון. החדשות הטובות הן שהעלות הזולה לא באה לידיי ביטוי באיטום לא איכותי, אתם מקבלים איטום איכותי ולא צריכים להכניס את היד אל תוך הכיס יתר על המידה.

החסרונות של זיפות גגות

  • אחד מהחסרונות הבולטים ביותר של זיפות גגות הוא שאתם צריכים לחכות שהזפת יתייבש על מנת שהשיטה הזאת תהיה יעילה. אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן החיסרון? אז החיסרון הוא שבימי החורף עצמם אתם תהיו מוגבלים לבצע את השיטה הזאת  – כי היעדר השמש ימנע מהזפת להתייבש כמו שצריך. כך שאם נזכרתם בדקה ה-90 לאטום את הגג, האפשרות הזאת הופכת להיות הרבה פחות רלוונטית עבורכם.
  • עוד חיסרון שאתם צריכים להכיר אותו הוא שמתחת לשכבת הזפת מניחים שכבה לבנה של סיד. כעבור תקופה לא גדולה שכבת הזפת נעלמת, ומה שנשאר זה הסיד הלבן שעשוי לפגוע במראה של הדירה שלכם. כל מי שיעבור בסביבה שלו עשוי לראות כל מיני נקודות לבנות, אותן נקודות לבנות שנוצרו כתוצאה משכבת הסיד שהניחו מתחת לזפת. כך שאם אתם חוששים שהבית שלכם לא יראה כמו שצריך, האפשרות הזאת יכולה להיות מעט יותר בעייתית מהבחינה שלכם.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp