pexels-ketut-subiyanto-4132362 (1)
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

מדריך מהיר לבחירת מחשב השקייה

מחשב השקייה הפך להיות אחד ממוצרי החובה לכל מי שרוצה לתחזק את הגינה שלו בצורה הטובה ביותר, אבל דווקא בימים האלו שאנו מתחילים להרגיש את הגשמים הראשונים רבים חושבים שהם יכולים להרשות לעצמם להפסיק ולהשקות את הגינה, אז רגע אחד לפני שאתם מפסיקים את זרימת המים לגינה שלכם, הבאנו לכם מדריך מזורז שיעזור לכם לבחור מחשב השקייה מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. 

כמה עולה מחשב השקייה 

חשוב להבין שהבחירה של מחשב השקייה מתחילה בתקציב שלכם, יש מחשב השקייה בעלויות מאוד גבוהות של אלפי שקלים, לא תמיד קנייה של מחשב השקייה שעולה יותר כסף ועושה יותר מידי פעולות היא נכונה עבורכם, יש מקרים בהם בכלל מחשב השקייה פשוט ביותר הוא הפתרון הנכון עבורכם, ומקרים בהם אם תשקיעו במחשב פשוט תמצאו את עצמכם מפרקים אותו ורוכשים חדש כי הוא לא ביצע את העבודה כמו שצריך, לכן אל תבחרו ישר לפי עלות, לא תמיד יש קשר ישיר בין עלות המכשיר לבין המענה שהוא יספק לכם.

בחינת המקום והשטח שרוצים השקות 

ראשית צריכים לבחון את גודל השטח שלכם, אם מדובר על השקיית גינה או שמדובר על השקיית מרפסת, כאן אתם צריכים לבחור את מספר הברזים שיהיו למחשב ההשקיה ורק ככה תוכלו להתאים אותו לצורך שלכם באופן אידאלי.

פעולות נדרשות לסוג הצמחייה 

לכל אחד יש בגינה סוגים של צמחייה, יש כאלו שמתחזקים צמחים שדורשים כמות גדולה של מים ואל מולם יש כאלו שבוחרים דווקא להשתמש בכמויות צמחים קטנות, לפזר דשא סינטטי ולשמור על גינה נקייה ומינימלית עם עיצובים שונים מאשר שימוש הפרחים ועצי פרי.
לכן אתם צריכים למצוא מחשב השקייה שידע לתת לכם את האפשרות לשלוט בכמויות המים, יש מקרים בהם הגינה מחולקת עם שני מערכות השקייה, לכל חלק בגינה ישנם צמחים ועצים אחרים, לכן צריכים מחשב השקייה עם שני צינורות שידע לחלק את זרימת המים בצורה שתתאים לכל חלק של הגינה.
שברז אחד בשליטת המחשב יוציא כמויות קטנות ואל מולו ברז אחר שיוציא את כמויות המים הגדולות יותר הנדרשות לסוג הצמחייה.

אחריות ועמידות 

כמו שכבר הבנתם, המחיר לא מעיד על האיכות של המוצר, יש מוצרים במחירים ממש הוגנים שגם מגיעים עם אחריות, אתם חייבים להבין שצריכים לקבל אחריות מלאה על המוצר בדגש על אחריות מהמקום ממנו רכשתם ! הרבה מאוד משווקים שמוכרים מוצרים בכל מקום בארץ אחרי שרכשתם מהם את המוצר מפנים אתכם לקבל את האחריות בכלל ממקום אחר ולא מהמקום ממנו רכשתם, אל תתפשרו לקבל את האחריות שמגיעה לכם מהמקום שבו רכשתם את המוצר.
במיוחד שמדובר על מוצרים בעלות גבוה כמו מחשבי השקייה שמגיעים למאות שקלים.

המאמר נכתב באדיבות צוות המומחים של אתר צור מרקט אתר הקניות המוביל בישראל.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp