Screenshot_22
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

מהי הדברה ירוקה?

לפני שאנחנו מדברים על הדברה ירוקה, מוטב שנדבר מעט על הסביבה בה אנו חיים ועל השינוי שנעשה בה בשנים האחרונות.

אנשים רבים, בדיוק כמונו וכמוכם מודאגים מההשפעות השונות על הסביבה בה אנו חיים, זה מתבטא בשימוש במזון אורגני בלבד אשר לא עבר תהליכי הדברות כימיות שונות, עבודה אל מול מוצרים אורגניים וטבעיים ואפילו חומרי ניקוי טבעיים.

אותם אנשים, מחפשים לצמצם את הנזק הסביבתי והבריאותי אשר קורה כתוצאה מדברים שונים ומוצאים עצמם מחפשים "בעלי מקצוע ירוקים".

עד לפני כמה שנים אם היינו מגדירים מדביר כמקצוע ירוק, סביר להניח שרבים מן האנשים היו בטוחים שמדובר בהונאה או באיזשהו ספין תקשורתי מאחר ואין דבר כזה בכלל. יחד עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה והתקדמות הטכנולוגיות הירוקות השונות וניתן למצוא הדברות ירוקות.

נעים מאוד להכיר: הדברה ירוקה

הדברה ירוקה נקראת גם בשמות נוספים כמו: הדברה אורגנית, הדברה אקולוגית, הדברה סביבתית. בכל אופן, כל אלו מסמלים "שם כללי" אשר ניתן לשיטת הדברה אשר נעשית יחד עם מרכיבים טבעיים ואורגניים וללא שימוש בחומרים כימיים כלל.

למעשה, ללא שימוש בשום חומרים כימיים נוכל "להפר" את הסדר והשקט הפנימי אצל המזיקים השונים, לגרום להם לאי נוחות כללית אשר בסופו של יום תגרום להם להגיע לצעד המיוחל – לעזוב אל מקום אחר עם תנאים אופטימליים הרבה יותר.

גם כאשר אנחנו מדברים על הדברה ירוקה, אנו רואים מספר הדברות נפוצות בשיטה:

הדברה ביולוגית: הדברה ביולוגית מזכירה לנו מאוד את שרשרת המזון. למעשה מדובר בשינוי מאזן הכוחות באזור. הרעיון הכללי הוא להוסיף לאזור בעלי חיים או מזיקים אשר משמשים כאויבים טבעיים של המזיק ובכך לגרום לו לעזוב אל מקום קינון אחר. לדוגמא עכברים מפחדים מנחשים או חתולים, לכן הימצאות של אח מאלו תוביל להדברה ביולוגית. יחד עם זאת, הדברה זו ברוב המקרים לא יעילה במיוחד מאחר והיא תקפה אך ורק בזמן "שהאויבים הטבעיים" נמצאים.

הדברה אלקטרונית: באמצעות שימוש במכשירים אלקטרונים ייעודים ניתן להרחיק או לחילופין להשמיד כליל את המזיקים השונים והרחקת יונים. ישנם מכשירים רבים אשר באמצעות אור או ריח מפתים את החרקים והמזיקים השונים להתקרב אליהם ובך קובעים את מותם. כמו כן, ישנם מכשירים אשר פועלים על גבי השמעת צלילים בצורה על קולית(אשר אנחנו לא מצליחים לשמוע) אך בעלי חיים וחרקים שונים מוצאים צלילים אלו כבלתי נסבלים ומתרחקים מן המקום.

הדברה באמצעות חומרים אורגניים וטבעיים: מדובר בסוג ההדברה השכיח ביותר בעולם ההדברות הירוקות. הדברה זו היא הדברה אשר עושה שימוש במוצרים טבעיים וירוקים אשר מאותתים אל המזיקים השונים שסביבת המחייה בה הם נמצאים כרגע אינה טובה עבורם ועליהם לעזוב.

עכשיו הגיע הזמן למצוא מדביר ירוק!

הבנתם מעט מה היא הדברה ירוקה ומה הן שיטות ההדברה השונות, אנו מאמינים שהגעתם לפה לא סתם ונושא הסביבה נוגע לליבכם, מה שנשאר לכם עכשיו זה רק לבחור מדביר מקצועי.

לשם בחירת מדביר מקצועי תוכלו להיעזר ברשתות חברתיות, כלי גוגל לעסקים, חברים ועמיתים לעבודה, שכנים בבניין או ברחוב אשר סבלו מבעיה דומה(אשר נפתרה) ועוד.

בברכת הדברה ירוקה!

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp