Depositphotos_20949867_s-2019 (1)
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

מה זה טופס 4 ואיך תוכלו להתכונן לקראתו?

אם אתם שואלים את עצמכם מה זה טופס 4? ככל הנראה הבית שבניתם קרוב מאוד לאכלוס, אז אם אתם מאוד מתרגשים זה בהחלט מובן. טופס 4 נקרא גם טופס אכלוס, והוא בעצם הטופס האחרון שאותו אתם נדרשים למלא לפני שאתם נכנסים לבית החדש. הטופס נועד על מנת לאשר כי הבית כולו מוכן לאכלוס, ואין שום סכנה כזאת או אחרת שעלולה לסכן את בני המשפחה שנכנסים לבית.

אתם יכולים לראות את הטופס הזה כחותמת הסופית לכך שהבנייה כולה התבצעה כנדרש. אם אתם שואלים מה זה טופס 4? חשוב שתבינו כי ללא הטופס הזה אתם לא יכולים להיכנס לבית החדש. המשמעות היא שאין שום קיצור דרך מבחינתכם, אתם תהיו חייבים לקבל את הטופס – ורק לאחר מכן תוכלו לעבור עם כל בני המשפחה לבית החדש.

טיפ ראשון: תשמרו את כל המסמכים – תתעדו הכול

אתם לא יכולים להתחיל להכין את עצמכם בדקה ה-90 למילוי הטופס, אתם צריכים להכין את עצמכם מבעוד מועד. ההכנה הטובה ביותר היא לשמור את כל המסמכים, תתעדו כל מסמך שאתם מקבלים לידיים שלכם. איש מקצוע סיים לבצע פעולה כזאת או אחרת? אתם צריכים להיות מספיק אחראיים על מנת לשמור את כל המסמכים שקיבלתם ממנו.

טיפ שני: תקבעו מי אחראי להוציא טופס 4

אחרי שהבנתם מה זה טופס 4, עכשיו אתם צריכים לבחור מי יהיה אחראי לבצע את הפרוצדורה מול הרשויות. מוטב יהיה שתיתנו לקבלן או לחברה חיצונית לבצע את המשימה הזאת עבורכם, בכל זאת מדובר על משימה לא פשוטה. אך אם אתם בטוחים ביכולות שלכם, אתם תוכלו לבצע את התהליך כולו – אך תיקחו בחשבון כי הוא עשוי להיות לא פשוט, לכן אל תצפו לסיים אותו תוך זמן קצר.

טיפ שלישי: תגישו את הטופס רק כאשר הבית מוכן לאכלוס

אומנם מדובר על תהליך שעשוי לקחת זמן, אך אל תנסו לקצר תהליכים ולהגיש את הטופס מוקדם מידיי. אם הבנתם מה זה טופס 4, אז הבנתם כי מדובר בטופס שאתם צריכים להגיש אחרי שכל אנשי המקצוע סיימו לעבוד. מספיק שיהיה ליקוי אחד, ואתם תצטרכו להגיש את הטופס פעם נוספת – והתהליך רק יהפוך להיות הרבה יותר ארוך. לפעמים קיצורי דרך הם לא בהכרח משתלמים או נכונים.

טיפ רביעי: תהיו סבלניים, בכל זאת מדובר בבירוקרטיה

אתם כבר בישורת האחרונה, זה בהחלט אמור לשמח אתכם – אחרי שתסיימו עם הטופס הזה אתם תוכלו לעבור לבית החדש. אך כמו שאמרנו מדובר על הליך בירוקרטי, ומכאן יכולה להיות לא מעט מריחה מצד הרשויות. תהיו סבלניים וקחו בחשבון כי אתם לא רוצים לעשות טעויות בשלב הקריטי הזה, רגע לפני שאתם נכנסים לבית החדש.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp