pexels-ashithosh-u-1406506 (1)
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

רשת יונים שקופה – סקירה כללית

רשת ניילון נגד יונים וציפורים משמשת באופן מאוד רחב כאחד הכלים להרחקת יונים וציפורים בשטחים חקלאיים, במבנים ובמחסני תעשייה גדולים וכמעט בכל מקום בו רוצים להרחיק יונים וציפורים.
חקלאיים משתמשים ברשתות האלו גם בכדי להגן על עצי פרי יקרים, אותה הרשת שהייתה בעיקר בשימוש חקלאי הפכה להיות אחד מהפתרונות היעילים ביותר בהם משתמשים גם במבני מגורים, במבני מגורים בוחרים להציב רשת יונים שקופה וזאת בכדי שהיא תשתלב עם הנראות של הבניין, בשימוש חקלאי רשת היונים היא האמצעי היחיד ששומר על הגידול החקלאי למרות שיש מקרים בהם גם בוחרים להציב בלוני דחליל בצורת טורפים שירחיקו את היונים, היתרון הגדול ביותר של רשת היונים שהיא לא מצריכה שימוש בכלים נוספים, כל מה שצריך לעשות הוא רק להציב את הרשת והיונים והציפורים לא יוכלו לחדור לשטח החסום.

הרשת חוסמת גישה של כל סוגי הציפורים, יונים וגם עורבים לכן היא הפכה להיות הדרך להתמודד עם המון סוגים של ציפורים שיכולים לפגוע ביבול ואפילו להיכנס לשטחי מגורים ולפגוע בהם.

מעבר ליתרון של רשת יונים שמונעת חדירה של מגוון של ציפורים, יונים, עורבים ועטלפים, היא גם הדרך להתמודד עם בעיית היונים לטווח הארוך, בשונה משיטות אחרות אשר מצריכות טיפול שוטף במספר פעמים, רשת יונים יכול לתת פתרון לטווח ארוך מאוד.

הדגש החשוב ביותר בשימוש ברשת הוא אופן ההתקנה שלה, לכל רשת יש חורים (טבעות) בגדלים שונים, גודל החור של הרשת הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על היעילות שלה, בדרך כלל יש רבים שמתקינים רשת ולא מותחים אותה בצורה נכונה, מכיוון שהרשת לא מתוחה מספיק נגרמת בעיה שהחור הופך להיות גדול מידי ולכן מאפשר חדירה של יונים דרך הרשת, התקנה מקצועית היא הדרך הטובה ביותר להביא את יעילות הרשת למקסימום התוצאה לשמה היא נועדה.

היכולת של הרשת למנוע חדירת וכניסה של יונים לשטח שלכם היא 100% סטריליות, אין להקל ראש בבחירת רשת שתיתן לכם את המענה לו אתם נדרשים.

דגשים לבחירת הרשת הנכונה 

  • החומר ממנו עשויה הרשת – יש מקרים בהם במטרה לחסוך עלויות כספיות רבים בוחרים ברשתות פחות איכותיות, יש להבין כי העלות המרכזית היא העלות של ההתקנה ולא עלות החומר עצמו. מכאן כי הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם הוא חומר הגלם.
  • המקום בו מציבים את הרשת – כמות הרשת במטרים רבועים, רגע אחד לפני שאתם לוקחים ומודדים את השטח ואז ניגשים לרכש רשת יונים שקופה צריכים להבין שתמיד ייתכנו מצבים לא צפויים, בכדי להתמודד עם אותם מצבים לא צפויים אתם נדרשים לעוד רשת לכסות שטחים נוספים, לפעמים הרשת תהיה מונחת בנוסף לתריסים שקיימים ומעניקים מחסה לא מלא ומהם יכולים לחדור ציפורים קטנות ואפילו יונים.
  • התקנה שניתנת לניקיון – רשתות נגד יונים צוברות אבק מכיוון שהן נמצאות בתנאי מזג אוויר קיצוניים, יש רשתות שצפיפות הטבעות שלהן לא מאפשרות ניקוי, לכן ההמלצה היא לבחור ברשת שאם מבצוע ניקיון היא לא תיקרע או תתנתק מהחיבור והקיבוע שלה.

המאמר באדיבות צור מרקט אתר הקניות המוביל בישראל למוצרי הדברה והרחקת יונים.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp