Depositphotos_15793119_s-2019 (1)
הבונים הירוקים

הבונים הירוקים

הבונים הירוקים כאן עבורכם לכל דבר ודבר, ולכן האתר הזה נבנה מלכתחילה, בצורה ירוקה ונכונה לכל גולש שרוצה לדעת קצת יותר על עולם הבנייה הירוקה והחשובה לעולם שלנו.

תמא 38 – מה זה ומה היתרונות הכלכליים של זה?

תהליך תמא 38 הוא תהליך בו משפצים בניין ומרחיבים אותו כך שיהיו בו יותר דירות, הוא יהיה גדול יותר והיסודות שלו יהיו חזקים יותר. תהליך זה דומה לתהליך פינוי בינוי ולקיום של שני תהליכים אלו יש צורך ברוב יחסי של שני שליש מבעלי הדירות בבניין. לשני תהליכים אלו יש הרבה מאוד יתרונות ובמיוחד יתרונות כלכליים. היתרון הכלכלי של תהליכים אלו הוא שהם משביחים את הנכס שלנו והופכים אותו ליוקרתי יותר ולשווה יותר מבחינה כספית.

פינוי בינוי – למי זה יכול להתאים?

תהליך פינוי בנוי הוא תהליך בו מפנים את הדיירים מהבניין, הורסים את הבניין ובונים במקומו בניין גדול וחדיש יותר. בשביל לקיים תהליך מסוג זה יש צורך בהסכמה של רוב בעלי הדירות בבניין ובאישורים מהמעוצה המקומית בה הבניין נמצא. תהליך זה דומה בערך שהוא מביא לתהליך תמא 38 ושני תהליכים אלו הפכו להיות שכיחים מאוד בעירי ישראל בשנים האחרונות. העלייה הצפויה בשווי הכספי של הנכס שלנו יכולה לאפשר לנו להרוויח יותר מהשיפוץ כך שהוא הופך להיות כדאי הרבה יותר מכל בחינה שהיא.

תמא 38 – למה זה טוב ואיך זה יתרום לנו מבחינה כספית?

תהליך תמא 38 וגם תהליך פינוי בינוי יכולים לתרום לנו הרבה מבחינה כספית. תהליכים אלו יכולים לאפשר לנו להשביח את הנכס שלנו כך שהוא יהיה שווה יותר כסף. ככל שהדירה שלו תהיה שווה יותר כסף כך נוכל למכור או להשכיר אותה תמורת סכום כסף גדול יותר. היתרונות הכספיים של תהליכים אלו ברורים וגדולים מאוד ויכולים לאפשר לנו לשפר מאוד את המצב הכלכלי שלנו.

פינוי בינוי – איך תהליך זה ישפר את איכות מקום המגורים שלנו?

תהליך פינוי בינוי או תהליך תמא 38 יכולים לאפשר לנו לשפר את איכות מקום המגורים שלנו. איכות מקום המגורים שלנו משפיעה באופן ישיר על איכות החיים שלנו. איכות החיים שלנו חשובה מאוד והיא יכולה להשפיע על כל אורח החיים שלנו. תהליכים אלו יסייעו לנו לקחת את העניינים בידיים שלנו ולעשות הכול על מנת לשפר את איכות החיים האישית שלנו ושל כל בני המשפחה שלנו.

בסופו של דבר ההחלטה לשפץ את הבניין ואת הדירה שלנו היא החלטה חשובה מאוד שיכולה לשנות את כל החיים שלנו. שינוי זה יכול להיות משמעותי מאוד ויכול לאפשר לנו לשפר את כל איכות החיים שלנו עד לפרט הכי קטן. ההחלטה לשפץ את הבניין בו אנחנו גרים היא החלטה שאנחנו צריכים לקבל במשותף עם בעלי הדירות האחרים בבניין שלנו שהם למעשה השכנים שלנו. ככל שנגיע להסכמה מוקדם יותר כך יהיה לנו קל יותר להתחיל לשפץ את הבניין שלנו וליהנות מכל היתרונות של שיפוץ זה.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp